W Polsce coraz więcej młodych ludzi pragnie ubezpieczyć siebie i swoją rodzinę.

Towarzystwa ubezpieczeniowe nie informują bądź nie mają przygotowanych ofert dla nowych małżeństw. Zazwyczaj jedyne ubezpieczenie, jakie posada młoda osoba to ubezpieczenie pojazdu.

Firma 4 Life Direct wyszła naprzeciw oczekiwaniom młodych ludzi i zdecydowała się przedstawić bardzo przydatną ofertę. Jej celem jest pokazanie korzyści, jakie płyną z ubezpieczenia na życie wszystkim młodym ludziom. Firma ta prowadzi nową kampanię „Z myślą o dziecku – zabezpiecz siebie”. Świadomość społeczna na temat odpowiedzialnego zarządzania funduszami rodziny do tej pory jest niewielka. Pora, więc to zmienić i zacząć uświadamiać społeczeństwo.

Przedmiotem tej kampanii jest ubezpieczenie o nazwie „Młodzi rodzice”. Jest to bardzo korzystna oferta gdyż polega na przekazaniu młodym rodzicom ubezpieczenia, za które nie muszą oni płacić do 12 miesięcy. Jedynym ode facto ogranicznikiem jest fakt, iż kampania ta nie obejmuje rodziców, których dzieci ukończyły pierwszy rok życia. Jest to, więc świetna rzecz dla tych, co planują dopiero poszerzać swoją rodzinę.

Zdobycie tego ubezpieczenia jest bardzo proste. Wystarczy wejść na specjalną stronę kampanii www.polisamlodzirodzice.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Następnie wystarczy tylko czekać na mailowe potwierdzenie, iż rodzic został objęty programem bezpłatnej ochrony. Po upływie darmowego okresu – 12 miesięcy bądź mniej – każdy rodzic może wykupić to ubezpieczenie tzn. „na życie samodzielne”. Ochrona trwa wtedy bezterminowo, a miesięczny kosz składki zaczyna się już od 15 zł. Maksymalna ochrona wynosi pół miliona złotych.

Jest to bardzo korzystna opcja dla wszystkich młodych rodziców. Niewątpliwie pomoże ona wejść im w świat ubezpieczeń i postawić w nim pierwsze kroki. Co więcej ochrona dziecka jest bardzo ważna.